1. Home
  2.  5 Veelgestelde vragen
  • STAP-budget
    • Aansluiten als nieuwe opleider
    • Reeds aangesloten opleider
    • e-Herkenning
    • Toelating STAP-scholingsregister | DUO
    • Registreren scholingsaanbod | DUO
    • Financiële aansluiting | UWV
    • STAP-aanmeldingsbewijs | UWV
    • Vooraanmeldingen | UWV
    • Bewijs van deelname
  • Toetsingskamer
    • Toetsingskamer STAP-budget | UVB
    • Afwegingskader arbeidsgerichtheid
    • Toelating nieuwe erkenningen en keurmerken
  • Meldingen
  • Service & Contact
    • Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Archief nieuwsbrieven
    • Belangrijke informatie
  1. Home
  2.   

Veelgestelde vragen

UWV

Hebt u vragen over het STAP-aanmeldingsbewijs, het Bewijs van Deelname of Financiële aansluiting? Dan kunt u bellen met UWV via 088 – 898 22 02. Bellen kan van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

DUO

Wilt u meer weten over de toelating van opleiders en het registreren van scholingsaanbod in het STAP-scholingsregister van DUO, dan kunt u bellen naar 050-599 7738, optie 3. De helpdesk is elke dag bereikbaar van 9.00 tot 13.00 uur. U kunt ook mailen naar stapscholingsregister@duo.nl.

Filter op categorie Wis resultaten

Aan de slag

  • Extra informatie
  • Je volgende stappen
  • Overzicht

    • Categorie hiërarchie en tabbladen indeling

FAQs

  • Over KB-invoeg toepassingen
  • test

    • Nog geen artikelen aanwezig

Anders

  • Aanvullende hulpbronnen

STAP-budget

  • Toelating STAP-scholingsregister
  • Registeren scholingsaanbod
  • eHerkenning
  • STAP-aanmeldingsbewijs
  • Bewijs van deelname
  • Financiële aansluiting
  • Vooraanmeldingen UWV

Snel naar

  • Meldingen
  • Betrokken partijen
  • Service en contact
  • Aansluiten als nieuwe opleider
  • Reeds aangesloten opleider
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}